שקד תוקפת: "שברק היה בממשלה נתניהו הקפיא בניה ושחרר אלף מחבלים"

איתי גדסי No Comments on שקד תוקפת: "שברק היה בממשלה נתניהו הקפיא בניה ושחרר אלף מחבלים"

"חוק הגיוס יכל לעבור עם כמה שינויים – ראש הממשלה לא רצה", כך אומרת שרת המשפטים איילת שקד, בראיון 'למהדורה המרכזית' | האם למפלגתה צפוייה הצלחה בבחירות: "הציבור יודע להעריך פוליטקאים ישרים" | האזינו לראיון

צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אות הפתיחה. שרת המשפטים איילת שקד (הבית היהודי) התראיינה היום (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. שקד דיברה על השינוי הדרמטי בהרכב השופטים השמרניים בבתי המשפט, תיק הביטחון, התכנות לממשלת ימין וחוק הגיוס.

קמפיין הבחירות – שינוי בית המשפט: "מאז שהימין עלה לשלטון, הוא הצליח לראשונה לעשות שינוי בבתי המשפט. מינוי של 330 שופטים ושישה לעליון, רואים כבר את ההבדל, יש שופטים שמרנים, חרדיים, אתיופים רואים את השינוי. יש עדיין את חוק ההסדרה".

תיק הביטחון: "שר החינוך עשה דברים יוצאי דופן במערכת החינוך, בייעת שנייה, ובחינוך החרדי הכניס אנגלית ומתמטיקה. נושא הביטחון הכי חשוב כחבר קבינט הוא מאצגר את המערכת הביטחונית. אבל הציבור ישפוט ויקבע אם נהיה משמעותיים בממשלה הבאה".

ממשלה בלי הבית היהודי: "אנחנו רוצים להסביר לציבור למה מי שרוצה להקים ממשלת ימין לאומית זה רק עם הבית היהודי. אם יהיו שותפים כמו גנץ לפיד או אורלי לוי, זאת תהיה ממשלת שמאל. שנתניהו ישב עם אהוד ברק הוא הקפיא את ההתישבות ושחרר אלף מחבלים".

לא יודעים איך הסתיימו הבחירות: "ראש הממשלה לא סופר אותנו, צריך להקים ממשלת בית יהודי, חרדים ונתניהו. הממשלה הנוכחית הוא ההרכב הטוב ביותר. בבחירות אתה יודע איך להכנס ואתה לא יודע איך לצאת. אני מקווה ומאמינה שהציבור יודע להעריך פוליטיקאים ישרים".

חוק הגיוס: "היה אפשר להכניס בחוק שינויים ולהעביר את זה יחד עם החרדים ראש הממשלה לא רצה".

האזינו לראיון:

צילום: פלאש 90


0 תגובות